[close]

..:: click click::..

AnaK2 ShaYer!!~

Ni PesTime nk Kenal2 kan Anak2 ShaYer kaT Mr.DiAry chaye...

haaaaa

SediKit mukaddimah la kan~

abg .. or nama asal die Snow...
umo die sekrg dah hampir 3 bulan.... eh~
dah 3 bulan dah punn~ hehe..
jap2 nk letak pic!~

ni la abggg~ cumel tak?? 

anak sulong ok~
abg ni selalu sakit.. dnt why..
rasanya dia la  paling aku jaga sekali.. 
mkn dia ni agak memilih..
takmo maknan yg sama selama 3 ari..
kene tukau~
ikan paso tamo lak tu
hadoi~
die nk yg dalam tin tu..
sardin pun tape..
aritu..
die lompat lagu mana la tak tau..
sekali silpa landing kot.. dah terkehel kaki die.

tengah duk bandage tu pun die leh lompat2.. activee oo dia ni~

..
(ni masa die tido.. die mmg suke tido gini~)

gelabah nyer pasal.. mlm tu jugakkk
i kol doc vet dtg umah...
emergency u know,,
seb baik!!!
kene 50 pound jek.. 
time kacih tuan doctor!!

pastu..
die kene Intestinal Inflammatory syndrom!!
awal2 tu.. die cirit..
igt salah mkn ape ke..
doc dtg umah jugak.. bg ubat..
tapi tak jalan..
huu
rupenyer sakit lain..
lepas bg dia orazone (costocosteroids)
n flagyl (intestinal antiseptic)
baru la die ok~
keraih dah taik die...
Happy giler!!! anak shaye dah tak sakit!!

NoW TuRn AdIk lak...

Ni La adik.. die mmg suke tido gini~



ok brief pasal adik kan..
die ni manjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
kalau org tak kenal pegang!!
beware ok!!~ cakaran maut menanti~
jgn dekatkkn muka anda..
tapi die sgt2 tak suke kat orang.. die nk aku jer..
hehe..
kalau aku pegang die an.. die duk diam jer..
satu jer tabiat die yg aku kureng gemor...
bila masa aku tidoq dia suka mai dok gesek2 kat rambut...
huwaaaaaaaaaaaaa mama need beautiful sleep la cyg~
huuu tapi kenkadang aku tolak2 jgak die.
tapi dia mai balik~ T_T
tapi cyg sgt2 kat dia..
umoq dia sekrg ade la kat 2 bulan..
tecik lagi anak bongsu mama ni~ hee



p/s ; to both of u~ mama syg korang sgt!!~





post signature