[close]

..:: click click::..

Go Away... i dnt need u either..


artful-s-quotes-WhenPeopleWalkAwayF.jpg Let them go image by 4Passion
datang...
pastu tetibe hilang.....
aku cari...
rata-rata aku cari...
at last jumper jugak~

pastu... die ilang lagi...
haissh...
aku cari lagi....
mcm awal2 tu
pastu jumpe....

pastu... after incubation period abes...
mmg tepat masa... terus die ilang balik...
aku rasa malas nk cari dah...
biar je die dtg sendiri ....

pastu satu hari.. bile die datang balik....
aku kate kat die...
"hai.. sila hilangkan diri peliz..."
sebb u r not welcomed here...
u r TROUBLESOME
u never be awesome..
u gimme headache...
even sumatriptan not able to make me feel better..
hik!

lagi pun.. penat la asik mencari jer...
so sebelum awak ilang kn diri lagi ...
Baik saye yang suruh awak ilang kan diri..
hehehe
and.. ade satu pesanan...
masa awak hilangkan diri nanti...
saya tkkan cari awak tau...
dan saya pun tak harap untuk awak cari jalan jumpa saya...
as i said u are troublesome..
hik!

p/s : sorry for those yg terasa... its for sumone yg i called MR.DISASTER.. kalo rasa tak puas hati.. sile puasklan hati anda sendiri k... and haaa luper pulak nk cakp... nak thu ape tak aper sayer nk panggil org mcm awak???
LOSER!!
ahaks thts the word..
sorry~

Hell.bmp Go 2 Hell image by SxYsPfTbAlLpLaYa

Wassalam