[close]

..:: click click::..

Akhir Rasa




Kalo Benar Ini takdirku....
aku terima...
lidah penat menutur bicara..
minda penat menyusun bahasa..
semua yang terucap seperti tiada hasilnya...
keadaan yg tercipta... makin menjerut hati ini..
kesakitan yg terlampau membuat aku tegar...
kini... kalo benar die bukan jodohku...
aku bertawakkal...

hatiku tak mampu lagi menahan sakit..
kelopak mataku tidak mampu lagi menahan tangis..
moga perlepasan sekali ini perlepasan yg membawa satu makna... bahawa aku seorang yg kuat.. tidak tunduk kerana sebuah cinta...

let go the pain once... then u will feel relief forever..

sekali hati tercalar...
parut pasti berkekalan..
namun takkn ku biarkan parut itu mencacat
kan rasa hatiku..
mungkin benar die bukan jodohku...

no matter how i try to get close to him...
i could feel the distance between us getting far n far away...
i could feel the tensed....

rasa yg menjerut .... kini rasa lapang...
kerana hati ini merelakan...
perpisahan yg seketika.. sebagai permulaan untuk perpisahan yg mungkin berlaku...
perpisahan yg bakal memakan masa seumur hdupku...
perpisahan yg meragut kedamaian hatiku..
walaupun sementara.. it surely will give me horrible pain

kalau benar die jodohku... he sure will come back...
tika itu... hatiku pasti melonjak girang..,
hanya mampu menadah berdoa...
agar hajat dihati tercapai..
hajat bersama org yg tercinta...

selaut syukur ku kepada tuhan yg satu...
berlutut aku mengucapkan rasa terima kasih yg terlalu banyk.. lahir dr hatiku.. buat yg esa
syukur kerana masih sygkan aku hambanya yg hina.. dan memberikan kekuatan yg sedikit ini untuk melawan rasa hati nafsu cinta dunia yg tidak berkesudahan..

love tht will end no whre...
love tht has undefinite destination...

terima kasih kerana memberikan aku kekuatan melawan nafsu cinta manusia yg menjerut hati...
kerana aku sedar.. cinta kepadaMU tidak pernah sekali membuat jiwaku hampa...
tidak pernah membuat kolam mataku bergenang..
tidak pernah membuat hatiku luluh...
kerana aku tahu... kau juga menyayangi hambamu yg kerdil ni...
aku tidak pernah kecewa dengn apa yg telah kau berikan..
aku amat sesali kealpaan ku ...
mengapa tidak pernah ku lihat cinta yg kau berikan... kerana mataku dikaburi kebahagiaan di dunia... yg hanya sementara...

begging for sumone who i will not worth to do so...

terima kasih Ya Allah...

Hold me and never let go
Show me and shine the light
Upon the path I trod
Give me strength so
I may make it right
Oh Allah, Great God.

Pasti ada hikmahnya semua yang terjadi.