[close]

..:: click click::..

MY first lectUre

ape kes lembu tu... Cam senang jer die lompat... wakakakka cam pelik jer lembu nih.. sebab tension kot.. aku rase die jek lembu yg boleh lompat2 mcm dolpin tu... kalo lembu lain... masuk laut jgn kate nk lompat.. terapung pun belum tentu!!! wakakka susu banyk sgt.. tu yg jadi gitu... lembu tu stress tu.. asik duk darat jer... tu yg lompat2 tu... lam laut lak tu... pastu jerung pun berbisik2... tu ade awek sesat... tompok2 debab gilew... kekah sodap..!!!
p/s - lembu tu tension...( tu jer nk cakp senanyer) mcm aku gak...

dear diary...

hari ni my first lecture... i was wearing baju kurung (nampak fake dowh aku pakai) with white base n corak bunga kaler purple kicik2... pastu cardigan itam then tudung putih...
today's lecture
physiology , histology , anatomy

storynyer......

al kisah.... masuk jek dewan lecture.... jalan selow jek.... well control.. kekeke pastu duk sebelah my pren.. die pakai baju wane ijo... pastu lecture masuk.. strt la physiology nyer lecture....

dipertengahan lecture.... mata ni mcm ade bende duk bergantung.. asik nk tertup jek!~ adey... seb baik tak tertutp semua... kire mcm half sedar aku salin note lecture... pastu bila lecture said we'll continue tomorrow terus ilang bende yg bergantung tu... kekekeke pastu... aku check balik lect note aku... aku tnye kawan aku... ko paham tak?? sambil tunjuk lecture note... kawan aku tak kate ape... die tnye aku balik nk pinjam lect note aku tak??? huhuhuhu ampeh jek =.="

aaaa tu la yg berlaku sepanjang 3 jam lecture hari ni... my first lecture... pastu balik.... selalunyer tade lift available dr kul 8 pagi sampai 12 tgh hari.. so masuk bawah flat tu.... aku wat le muke letih... (padahal lect 3 jam jer) hopefully bawabah(guard) tu concern bagila aku gune lift... rupenyer die wat bodo jek... adoi!! tensen aku bayo 30 genih sebulan! ampeh.. terpaksala menapak naik tujuh tingkat...

nak di jadikan cerita... sampai tingkat 3 aku tengok ade dak ni baru keluar lift.... ampeh gilerrrr tensen!!! aku dah nak naik tingkat 4 dah... ampeh~ pastu die pun mcm pelik tgk aku... sebab aku naik tangga... aku kaber malu.. teruskan memanjat (Exercise Kunun!~).. padahal jantung kat dalam ni mcm dah berhenti berdenyut da.. nak mati rasa.. semput!!!! wakakakak

sampai2 umah terus aku g dapur.. telan ayaq wew... lega~~~ ampeh tul bawab ni.. sipak kang!~

to be continue~~